Kalau lelaki handsome dan tak handsome..


Kalau lelaki handsome pendiamImage

Perempuan akan cakap:: woow, cool giler…

kalau lelaki tak handsome pendiam

Perempuan akan cakap: eh perasan bagus…

 

kalau lelaki handsome berbuat jahat

Perempuan akan kata: nobody’s perfect

kalau lelaki tak handsome berbuat jahat

perempuan akan cakap: memang…. muka pun macam pecah rumah!

 

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu

perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!

kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu

Perempuan akan kata: entah2 kawan dia…

 

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik

perempuan akan kata: sepadan sangat…

kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik

perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

 

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih

perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..

kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih

perempuan akan kata:…(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)…

 

kalau lelaki handsome penyayang binatang

perempuan akan cakap: perasaannya halus…penuh kasih sayang

kalau lelaki tak handsome penyayang binatang

perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi…

 

kalau lelaki handsome bawa BMW

perempuan akan cakap: matching… hebat luar dalam

kalau lelaki tak handsome bawa BMW

perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?…

 

kalau lelaki handsome tak mau bergambar

perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar

kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar

perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?…

 

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan

perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen

kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan

perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu….

 

kalau lelaki handsome bersedih hati

perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on

kalau lelaki tak handsome bersedih hati

perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?

 

 

#Semua lelaki adalah encem. bergantung pada persepsi yang melihat, kepada yang rasa tak encem, positifkan fikiran anda walaupun memang anda tak encem.. ehehe.. gurau jer… yang perempuan lak, jangan menilai lelaki dengan rupa paras jer… ~Wenge~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s